Applecare Protection Plan for macbook pro MF218
€ 349,00
Ook beschikbaar in onze winkels
Beschikbaarheid
Beschikbaar
Niet beschikbaar
Productinformatie "Applecare Protection Plan for macbook pro MF218"
Service en ondersteuning door de mensen die je Mac als geen ander kennen
Tot drie jaar vanaf de aankoopdatum van je computer kun je met het AppleCare Protection Plan via een rechtstreeks telefoonnummer gebruikmaken van de bekroonde technische ondersteuning van Apple en vragen stellen over de Apple hardware, OS X, iLife en iWork. Bovendien kun je overal ter wereld terecht bij lokale Apple reparatiepunten voor hardware. (1)
In Nederland hebben consumenten conform het Burgerlijk Wetboek recht op gratis reparatie of vervanging door de verkopende partij van goederen die, gelet op de aard van het product en de informatie die door de verkopende partij is verstrekt, niet de eigenschappen hebben die de koper redelijkerwijs kon verwachten conform de koopovereenkomst.
Met het AppleCare Protection Plan voor Mac heb je tot drie jaar lang recht op deskundige telefonische ondersteuning en profiteer je van extra mogelijkheden voor reparatie van je hardware door Apple.
Als je in het bezit bent van het AppleCare Protection Plan, hoef je de telefoon (2) maar te pakken om antwoord te krijgen op allerlei vragen, bijvoorbeeld over iLife of iWork. Het is zelfs mogelijk om je apparaat wereldwijd in andere landen te laten repareren.
Complete deskundige ondersteuning
Omdat Apple de computer, het besturingssysteem én een groot aantal meegeleverde programma's maakt, is de Mac een volledig geïntegreerd systeem. Alleen met het AppleCare Protection Plan kun je via één nummer service en ondersteuning krijgen van Apple deskundigen, dus de meeste problemen zijn met één telefoontje opgelost. Het plan omvat het volgende:
- Direct contact met Apple deskundigen
- Wereldwijd lokale Apple reparatiepunten voor hardware
Extra Apple hardwarereparatieopties
Het AppleCare Protection Plan biedt tot drie jaar lang wereldwijd extra mogelijkheden voor de reparatie van hardware, waarbij zowel de vervangende onderdelen als het arbeidsloon zijn gedekt. Bovendien worden alle reparaties uitgevoerd door een door Apple erkende technicus. Dus of je nu op kantoor of op reis bent, je Mac is volledig gedekt. De dekking omvat het volgende:
- Je Mac-computer
- Meegeleverde accessoires zoals de lichtnetadapter
- Apple geheugen (RAM)
- AirPort (3)
- Apple USB SuperDrive (uitsluitend voor MacBook Pro met Retina-display, MacBook Air en Mac mini)
- Apple beeldscherm, indien samen met de Mac gekocht
Hulp met software
Of je nu thuis zit of op het werk, of onderweg bent, je kunt de deskundigen van Apple rechtstreeks vragen stellen over een breed scala aan Mac-gerelateerde onderwerpen, waaronder:
- Gebruik van het OS X-besturingssysteem
- Eenvoudige instructies voor het gebruik van iLife en iWork
- Verbinding maken met een printer of een AirPort-netwerk
1. Het AppleCare Protection Plan moet binnen twaalf maanden na de oorspronkelijke aankoopdatum van je Mac worden aangeschaft en biedt tot drie jaar lang extra service- en reparatiemogelijkheden, gerekend vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum van je Mac.
2. Aan telefonische ondersteuning zijn mogelijk telefoonkosten verbonden. De beschikbaarheid van de reparatiemogelijkheden hangt af van het land waarin de reparatie wordt aangevraagd en de plaats waar de Apple Authorized Service Provider zich bevindt. Voor reparatie aangeboden producten kunnen worden gerepareerd of worden voorzien van vervangende onderdelen die wat prestaties en betrouwbaarheid betreft gelijk zijn aan nieuwe onderdelen. Apple kan de klant tevens verzoeken om bepaalde eenvoudig te installeren onderdelen zelf te vervangen.
3. AirPort mag niet eerder dan twee jaar voor de aanschaf van de Mac zijn gekocht of moet binnen de dekkingsperiode van het AppleCare Protection Plan zijn gekocht.
Tot drie jaar vanaf de aankoopdatum van je computer kun je met het AppleCare Protection Plan via een rechtstreeks telefoonnummer gebruikmaken van de bekroonde technische ondersteuning van Apple en vragen stellen over de Apple hardware, OS X, iLife en iWork. Bovendien kun je overal ter wereld terecht bij lokale Apple reparatiepunten voor hardware. (1)
In Nederland hebben consumenten conform het Burgerlijk Wetboek recht op gratis reparatie of vervanging door de verkopende partij van goederen die, gelet op de aard van het product en de informatie die door de verkopende partij is verstrekt, niet de eigenschappen hebben die de koper redelijkerwijs kon verwachten conform de koopovereenkomst.
Met het AppleCare Protection Plan voor Mac heb je tot drie jaar lang recht op deskundige telefonische ondersteuning en profiteer je van extra mogelijkheden voor reparatie van je hardware door Apple.
Als je in het bezit bent van het AppleCare Protection Plan, hoef je de telefoon (2) maar te pakken om antwoord te krijgen op allerlei vragen, bijvoorbeeld over iLife of iWork. Het is zelfs mogelijk om je apparaat wereldwijd in andere landen te laten repareren.
Complete deskundige ondersteuning
Omdat Apple de computer, het besturingssysteem én een groot aantal meegeleverde programma's maakt, is de Mac een volledig geïntegreerd systeem. Alleen met het AppleCare Protection Plan kun je via één nummer service en ondersteuning krijgen van Apple deskundigen, dus de meeste problemen zijn met één telefoontje opgelost. Het plan omvat het volgende:
- Direct contact met Apple deskundigen
- Wereldwijd lokale Apple reparatiepunten voor hardware
Extra Apple hardwarereparatieopties
Het AppleCare Protection Plan biedt tot drie jaar lang wereldwijd extra mogelijkheden voor de reparatie van hardware, waarbij zowel de vervangende onderdelen als het arbeidsloon zijn gedekt. Bovendien worden alle reparaties uitgevoerd door een door Apple erkende technicus. Dus of je nu op kantoor of op reis bent, je Mac is volledig gedekt. De dekking omvat het volgende:
- Je Mac-computer
- Meegeleverde accessoires zoals de lichtnetadapter
- Apple geheugen (RAM)
- AirPort (3)
- Apple USB SuperDrive (uitsluitend voor MacBook Pro met Retina-display, MacBook Air en Mac mini)
- Apple beeldscherm, indien samen met de Mac gekocht
Hulp met software
Of je nu thuis zit of op het werk, of onderweg bent, je kunt de deskundigen van Apple rechtstreeks vragen stellen over een breed scala aan Mac-gerelateerde onderwerpen, waaronder:
- Gebruik van het OS X-besturingssysteem
- Eenvoudige instructies voor het gebruik van iLife en iWork
- Verbinding maken met een printer of een AirPort-netwerk
1. Het AppleCare Protection Plan moet binnen twaalf maanden na de oorspronkelijke aankoopdatum van je Mac worden aangeschaft en biedt tot drie jaar lang extra service- en reparatiemogelijkheden, gerekend vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum van je Mac.
2. Aan telefonische ondersteuning zijn mogelijk telefoonkosten verbonden. De beschikbaarheid van de reparatiemogelijkheden hangt af van het land waarin de reparatie wordt aangevraagd en de plaats waar de Apple Authorized Service Provider zich bevindt. Voor reparatie aangeboden producten kunnen worden gerepareerd of worden voorzien van vervangende onderdelen die wat prestaties en betrouwbaarheid betreft gelijk zijn aan nieuwe onderdelen. Apple kan de klant tevens verzoeken om bepaalde eenvoudig te installeren onderdelen zelf te vervangen.
3. AirPort mag niet eerder dan twee jaar voor de aanschaf van de Mac zijn gekocht of moet binnen de dekkingsperiode van het AppleCare Protection Plan zijn gekocht.
Specificaties
Kenmerken |
|
---|---|
Aantal jaar: | 3 jaar |
Compatibele besturingssystemen: | Mac OS X |
Compatibiliteit: | MacBook Pro 15/17" |
Overige specificaties |
|
Taalversie: | Frans |