Persoonlijk advies op maat Eigen technische dienst Advies aan huis

Retourvoorwaarden

Hoe meld ik mijn retour aan? 

Dit kan je snel en eenvoudig doen via onderstaand formulier of kom gerust langs in onze winkels. 

Welke retourmogelijkheden heb ik? 

  • Je kan het product gratis ruilen voor een ander, soortgelijk product als er voldoende stock is op dat moment. 
  • Je kan het product retourneren en je geld terug laten storten zodra wij het product ontvangen en gecontroleerd hebben. 
  • Bij schade zal uw product met een waardevermindering worden terugbetaald. 

Welke artikelen kunnen niet geretourneerd worden? 

Dit zijn hygiëneartikelen (vb. tandenborstels, stijltangen, trimmers, in ear oordopjes, ladyshaves …), toestellen voor het bereiden en verwerken van voedingsmiddelen & –stoffen die al in gebruik genomen zijn, IT artikelen & smartphones die al opgestart werden (verbroken verzegeling), verbruiksartikelen & accessoires en diensten & digitale inhoud.

Halen jullie mijn product thuis op of moet ik deze zelf retourneren in de winkel? 

De online verkopen kunnen via DPD teruggestuurd worden, maar dit kan ook in de winkel. Na een seintje vooraf kan je het product met de originele verpakking bij ons terugbrengen aan de balie voor een controle. Enkel als het product intact wordt teruggebracht, wordt de retour goedgekeurd. 

Wat zijn de retourvoorwaarden? 

Een artikel kan enkel geretourneerd worden als het voldoet aan volgende voorwaarden: 

  • Het artikel wordt steeds teruggestuurd in de originele, onbeschadigde verpakking. Denk er aan om de verpakking met zorg open te maken en niet kapot te scheuren. Gebruik ook geen Duct tape want dit tast de verpakking aan. Beschadigde, onvolledige of niet-originele verpakkingen kunnen immers niet teruggenomen worden. 
  • Het pakket dient ter bescherming van de productverpakking in een extra doos teruggestuurd te worden of omwikkeld te zijn met stretchfolie. 
  • Bij verzegelde producten mag de verzegeling niet verbroken worden. 
  • Je stuurt het artikel terug inclusief alle meegeleverde accessoires. 

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd wordt geleverd? 

Bij transportschade wordt het pakket best geweigerd en terug meegegeven met de koerierdienst. Meldt de schade per mail aan ons binnen de 48u na ontvangst van het pakket. Voeg in deze mail foto’s toe van de schade, het verzendetiket, de gehele verpakking, het product in de verpakking en de pakbon.